Известие

Collapse
No announcement yet.

задни ел.стъкла не работят

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
    Не, това трябва да са бутоните за предната шофьорска врата. Задните трябва да са двуполярни - за нагоре и надолу
    Не. Не трябва да са! Пак пишем една камара постове, щото пак не си доогледал.

    В пост 25 съм дал схемата. H53 и H54 са бутоните от задните врати. Онези "малките" са в конзолата (H44 на схемата).
    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 13:51.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Вероятно си мерил при откачен от буксата бутон. Ако можеш, повтори измерването при включен бутон и отбележи на кой пин, какво си измерил или ако не са означени номерата на пиновете, то дай по цветове на проводниците.
      Колега измерих ги! Те са черна жълта синя ще покажа на снимка!
      Черна/жълта-24 волта.
      Черна/синя-3волта.
      Жълта/синя-22 волта

      Колега тия волтажи ги мени не са точно 24 волта покачва помалко волтовете от 22 до 24 някаде

      ---------- Post added at 13:49 ---------- Previous post was at 13:48 ----------

      Ето
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 150

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Не. Не трябва да са! Пак пишем една камара постове, щото пак не си доогледал.

        В пост 25 съм дал схемата. H53 и H54 са бутоните от задните врати. Онези "малките" са в конзолата (H44 на схемата).
        Затова казвам, че е грешка в Е-лърна. Постнали са за предните в модула за задните

        ---------- Post added at 13:55 ---------- Previous post was at 13:54 ----------

        Първоначално публикувано от bojko_25 Покажи съобщение
        Колега измерих ги! Те са черна жълта синя ще покажа на снимка!
        Черна/жълта-24 волта.
        Черна/синя-3волта.
        Жълта/синя-22 волта

        Колега тия волтажи ги мени не са точно 24 волта покачва помалко волтовете от 22 до 24 някаде

        ---------- Post added at 13:49 ---------- Previous post was at 13:48 ----------

        Ето
        В колата няма такива напрежения

        Comment


        • #64
          Значи мултицета ЛЪЖЕ
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 150

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от bojko_25 Покажи съобщение
            Колега измерих ги! Те са черна жълта синя ще покажа на снимка!
            Черна/жълта-24 волта.
            Черна/синя-3волта.
            Жълта/синя-22 волта

            Колега тия волтажи ги мени не са точно 24 волта покачва помалко волтовете от 22 до 24 някаде

            ---------- Post added at 13:49 ---------- Previous post was at 13:48 ----------

            Ето
            Сигурен ли си в мерните единици? това 24 и 22 да не би да са mV вместо V ?

            Цвятко - ти изби рибата Че има грешка в схемата, има. Ама чак пък толкова..........
            Грешката е само в означението на задните бутони.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Сигурен ли си в мерните единици? това 24 и 22 да не би да са mV вместо V ?

              Цвятко - ти изби рибата Че има грешка в схемата, има. Ама чак пък толкова..........
              Грешката е само в означението на задните бутони.
              Мултицета го правя на прав ток 200 защото на 20 нестава! Колите са с прав ток
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 150

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от bojko_25 Покажи съобщение
                Мултицета го правя на прав ток 200 защото на 20 нестава! Колите са с прав ток
                Може ли да постнеш една снимка на този твой мултицет?


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Сигурен ли си в мерните единици? това 24 и 22 да не би да са mV вместо V ?

                  Цвятко - ти изби рибата Че има грешка в схемата, има. Ама чак пък толкова..........
                  Грешката е само в означението на задните бутони.
                  Оооо, има фрапиращи грешки в Е-лърна

                  Comment


                  • #69
                    Тва от нета го дръпнах но е същия като моя. Вклучвам го по горното на 200 или 20 -прав ток
                    Attached Files
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 150

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                      Оооо, има фрапиращи грешки в Е-лърна
                      Чак фрапиращи, не бих казал, но не е като да няма.

                      Повтарям - в конкретния случай грешката е в графичното изобразяване на бутоните.

                      ---------- Post added at 14:22 ---------- Previous post was at 14:12 ----------

                      Първоначално публикувано от bojko_25 Покажи съобщение
                      Тва от нета го дръпнах но е същия като моя. Вклучвам го по горното на 200 или 20 -прав ток
                      Включи го така (и сондите, както се означени):



                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #71
                        Така го свързвам само че на 200 защото подминава 20в. Сондите също са тъка
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 150

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от bojko_25 Покажи съобщение
                          Мултицета го правя на прав ток 200 защото на 20 нестава! Колите са с прав ток
                          bojko...........12V Ще ги измериш и при 200 и при 20 на мултицета ! Само ще има разлика в запетайката при 20 V ще е два знака след запетайката а при 200 един
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                          sigpic

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от bojko_25 Покажи съобщение
                            Така го свързвам само че на 200 защото подминава 20в. Сондите също са тъка
                            Сигурно ли е, че черната сонда прави добра връзка към шаси? Ако боднеш черната на шаси и червената на плюсовата клема на акумулатора (и показалеца на 20), какво показва?


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от bojko_25 Покажи съобщение
                              Така го свързвам само че на 200 защото подминава 20в. Сондите също са тъка
                              Системата на кoлата е 12 V няма как да е колкото казваш ти.На 20V дисплея какво показва ?
                              Уреда може да не показва вярно, да се шашка само при едно положение батерията му от 9V да е издъхнала !
                              Last edited by eproHD; d.m.y г., 14:37.
                              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                              sigpic

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                                Системата на кoлата е 12 V няма как да е колкото казваш ти.На 20V дисплея какво показва ?
                                Има как, ако черната сонда виси в нищото, потенциалът между двете може и да е няколкостотин волта. И уред с високоомен вход, като този ще го отчете и на обхват 20 в. ще даде препълване.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X